* Bara så att ni vet..

Vill bara säga en sak till er som mer än gärna vill trycka ner mig. Ni lyckas inte! Jag har alltid varit otroligt stark i mig själv. Min självkänsla har jag bevarat i alla mina 17 år och den har alltid varit på topp. Mitt självförtroende har väl sina brister ibland. Men själva självkänslan går inte att bryta ner ett dugg! Det är verkligen inte lätt att trycka ner mig. Ni som försöker, jag tycker så otroligt synd om er! Ni slösar er tid på att förstöra för mig och alla andra. Ni är så fruktansvärt patetiska. Alla rykten och allt annat som sägs om mig går in i det ena örat och direkt ut ur det andra. Jag vet hurdan jag är. Det spelar inte den minsta roll över det som sägs om mig. Trodde faktiskt att skitsnacket om mig hade slutat, för jag har inte hört något om mig på några månader nu. Men jag har mina aningar om vilka det är som pratar illa om mig och skriver de elaka kommentarerna på bloggen och tro mig, ni är inte omtyckta av varken mig eller många andra! Avundsjuka på att jag är omtyckt kanske? Att jag har äkta vänner? Avundas mig som person? Att jag inte har behov av att säga något elakt om någon annan? Men men, nog om detta nu. Mitt liv är bättre än erat. Man får det liv man förtjänar I guess :)


Kommentarer
Postat av: Barre

Aww förlåt, ber mycket om ursäkt. =O Trodde det verkade som det så som det framställdes i inlägget bara. =)

2010-08-04 @ 20:29:57
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: Kristin Jonsson

Läs min blogg ;D

2010-08-04 @ 21:23:58
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0