* Dagen's diss!


Folk som lägger sej i saker & bråk som de EJ ska göra! hatar speciellt
att folk lägger sej i när dem ens nt vet vad det handlar om !! har man
inget annat liv? elr vad är det? om man bara blanda in sej i bråk vill
man ju själv bara få problem .. kan ju ej vara ngt annat! elr så har ni
väll inget intresse helt enkelt?
Jag börjar aldrig blanda in mej i bråk? kanske för jag är normal elr vad
fan är det egentligen? vrf ska man lägga sej i ? har man inget annat att
göra elr vad är problemet? har aldrig fattat vrf vissa personer är som dom
är! har min iaf min pappa som alltid kan förklara det för mej ! för han har
alltid rätt ang vrf folk gör som dem gör .. haha!

Sedan är trött på 4+3+1 personer som klagar på mej! att jag är inkompetent,
trög, cp, ful && allt vad det nu är.. vill bara säga t er att jag bry mej fan nt
vad ni tycker! jag kan få vilken kompis jag vill & vilken kille jag vill.. så
ni avundsjuka idioter kan bara dra åt helvete. för ni är inget mer än
avundsjuka på mej.. har aldrig blivit att jag ej kunnat bli vän med den jag har
velat, samma med kille, har jag velat ha ett förhållande har jag fått det!
Jag har en massa kilar som gillar mej HELA TIDEN. killar & även tjejer som
säger varje dag att jag är söt, underbar osv.
Så kmr ni som klagar på mej.. som knappt känner mej.. haha tror ni verkligen
att jag ska ta åt mej då?
Ni är ju bara dumma som tror det själva.. som jag sagt innan är mitt självförtroende
så bra som det kan bli .. ingen äckel kille elr idiot kan få mej att må dåligt
mer . haha! för ni är ej värda mina tårar :) .

Försök knäcka mej men det kmr aldrig att gå , era fucking jävla misslyckade idioter!

JAG ÄLSKAR MEJ SJÄLV, DRF KAN NI BARA GLÖMMA DET! MITT LIV GÅR EJ ATT BLI
PERFEKTARE ! JAG TYCKER VAD FAN JAG VILL & SKITER I VAD NI TYCKER! :)

sköt era egna problem .. för jag har inga!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vilka idioter dem är gumman<3 tur att du inte bry dig :) <x3

2010-08-09 @ 20:56:37
Postat av: Kim larsson

haha, du är bäst rebecka! :D <3 finns!

2010-08-09 @ 21:06:24
Postat av: angelica

du har helt rätt. men du borde ej slösa din tid på att skriva de :)

2010-08-09 @ 21:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0