* Dagen's diss!


Vem faaaaaaaan är hon? en tjej från fucking hbg .. 95a, hon är väll
ej 15 ens .. haha! Hon kallas för nettan (?)
Jag har aldrig:

- Sett henne någonstans!
- Aldrig träffat henne!
- Aldrig umgåtts med henne!
- Aldrig snackat med henne!
- Aldrig bråkat med henne!

Hon är som en person man bara ser en gång i sitt liv .. typ som när
man går på väla elr i stan.. man träffar en massa men vet ej ett skit
om nån av alla .. men nu vet jag!
Den lilla fittan snackar skit om mej , säger att hon vet vem jag är &&
allt! men VEM FAN ÄR DU? snacka skit om att jag säljer mej t folk sedan
att alla i hbg snackar skit om mej? kan du ej komma på ngt bättre elr?
vet du ens hur många jag känner som bor i hbg ? ne, prc.! fan bara typ
4 killkompisar & dra åt helvete med dej om du försöker få mej att tro
att dom snackar skit.. fattar engetligen ej vad ditt fucking problem är?
du snackar skit om en person som du:

- Aldrig träffat!
- Du ej känner!
- Aldrig sett!
- Vet inget om!

kan man bli dummare i huvudet elr? . fick först veta från folk i öa att
du snacka skit om mej .. sedan utav ngra av mina andra kompisar från
andra ställen .. tror du att du kan snacka hur fan du vill? visst, säg du
att jag är hora & alla snackar skit om mej .. men det roligaste är att du
känner ej mej .. du vet fan ens nt vem jag är ffs!! accepterar det lite
eftersom du är 95a , du är fett liten! & du är långt ifrån att växa upp..
kan förstå det.. men vet du vad? ditt liv måste suga eftersom du snackar
skit om mej när du fan nt vet vem jag är .. vrf säger du att du känner mej
& vet vem jag är när du fan ej vet det? så patetiskt asså! haha .. en liten
95a .. har du inga vänner elr?

För sanningen är den att alla snackar skit om dej ! För du e hbg's hora
för du klär dej som du gör + att du e fet & ful .. vad fan ska du gå på
mej för då ? elr vad fan man ska kalla det? haha .. du kan ju bara ta livet
av dej, vad ska du med ditt liv t?
Kom & säg & snacka skit om mej ist för att gå t mina kompisar.. tror du
verkligen på fullaste allvar att dom tror på dej elr? hahah .. ne tyvär!!

dra åt helvet med dej bara .. tänker ej slösa min tid på dej mer.. hoppas
fan att du ser / läser detta ! . så kanske du börja att fatta ngt & sluta att
sprida en massa falska rykten om någon som du ens nt känner elr har
träffat ! haha .

Säger inget dåligt eftersom jag EJ KÄNNER DEJ ELR VET VEM FAN DU ÄR
mer än att en sak har du ju bar abevisat för mej & alla mina kompisar
som du snackat skit om är att: du är totalt blåst.. för annars går man ej
&& snackar skit om en person du ej vet ngt om !

ha det bra feta & fule fan !


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-11 @ 16:38:53
Postat av: Alexander

men palla såna personer hehe :) det är bara till att skita i rebecka. du borde ens nt skriva det på din blogg :( bara skit att ha :p finns"<3

2010-08-11 @ 16:39:30
Postat av: Hanna

man får bli som man blev om man inte blev som man skulle! :P hon då ... hahahaha

2010-08-11 @ 16:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0