* Dagen's diss!


Imorgon vid kl. halv 3 ska jag på möte i skolan om mina betyg, vrf
jag ej pallar bry mej mer om att jag fått IG . Snacka om hur det
gick på sommarskolan sedan om vad jag verkligen vill bli .. om jag
verkligen skall byta skola ifall det går? elr vad jag ska göra elr vill
göra med min framtid..

Okej.. för det första är det bra att jag, mamma, rektorn & mina
lärare har mötet! Men fan nt på lovet! en av de sista dagarna ska
jag på ett möte i skolan :s ne fy fan :D haha .. kunde ju varit på
skoltid elr efter skoltid (?)
Men men .. kunde varit en värre tid.. för innan sommarlovet på det
mötet som jag var på i skolan, så bestämde vi typ halv 9 men som
tur var, var att pappa jobbar t kl 2 :D så mamma fixa så att mötet
blev ändrat t halv 3 . men iaf , palla ha möte i skolan om skolan innan
jag ens har börjar .. uch !!


Kommentarer
Postat av: Anja

förstår dig :)) hehe<3

2010-08-18 @ 16:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0