* Dagen's diss!!


HAHA, detta är egentligen bara "roligt" men jag börjar bli trött på att
en massa utav mina killkompisar ringer mej MITT I NATTEN när jag
sover & vill snacka .. för OM JAG SVARAR minns jag inget dagen efter
vad jag har sagt elr ngt :o lixom lönt att prata i tele då ? vet ej hur
många ggr jag vaknade inatt pga typ 3-4 st. ringde mej.. har ens nt
ljudet på, på natten för att jag ej ska vakna. Men om 3-4 st. ringer
är det väll klart att man vaknar ändå t slut .. haha ! sen det konstiga
är: VRF RINGER NI ALLTID NÄR JAG SOVER? aldrig annars på natten
när jag är vaken ;p hahaha. Jaja !

älskar er ändå ! ♥


Kommentarer
Postat av: Niklas

synd om dig !:) hahaha<3

2010-08-07 @ 12:18:47
Postat av: E´liiiás

hahahaha :D <3<3<3<3<3

2010-08-07 @ 12:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0