* Dagen's hiss! ♥


Imorgon ska man t Ullared med mamma & de små.. kmr
                  blir så jäääääääävla kul! Har fan längtat.. elr ja, egentligen
                  fråga jag mamma för ngra dagar sedan om vi kunde åka
                  dit & imorgon åker vi! om inget går fel inatt. fan vet jag man
                  vet ju aldrig vad som händer! men får hoppas på det iaf !
                  Får ju pengar imorgon & det ska handlas!!!!!
Mamma's nya systemkamera.. bättre får man leta efter! den
                  är iaf LÄTT värd de priset som den kosta, efetrsom den är
                  så sjukt bra ! & hon ska fixa ngt med den så den blir änu
                  bättre.. kan  ej så mkt om systemkamror.. vet själv bara
                  hur man fottar & inställningarna osv. ! Duger för mej.. för
                  resten fixar mamma ! Första gången hon fotta mej idag med
                  den nya & bilderna blev PERFEKTA! allt blev perfekt && stort
                  + var mitt hår! älskar verkligen det .. tack för de söta
                  kommentarerna om bilderna & mitt hår med alla! PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0