* Dagen's hiss


elr kanske diss?

Men det är så att jag bara måste berätta detta! Att det är sjukt
jävla kul när folk "tjuvringer" & lådsas att vara en annan person
& jag vet vem det är. Hur kan ni vara så tröga & snacka en massa
skit om mej sedan säga att jag är inkompetent när ni ringer anonymt
till mej mitt i natten & frågar om det är Fiddelie i backgrunden som
snackar, & fiddelie känner bara samma personer som mej som är
ni blåsta idioter som ringde mej sedan, Putte & Marcus ! Hahaha &
putte & marcus har växt upp så de busringer ej ;) . aja, efter det
fattade man allt om man lyssna på er / din röst .. lite rolgit var det.
För direkt när jag sa att jag visste vem du / ni var så klicka du mej
direkt ! Så fucking fail ! haha :) så hoppas att ni kanske lärt er ngt
nu elr iaf slutar med att ringa .. ni suger ändå på att ljuga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0