* Fett seg kvl ..



hur fan kan man ha såhär tråkigt? ändå hinner man ej göra ngt innan man ska typ sova. Måste fan lära mej att gå & lägga mej i tid !! så är det bara ! För måste få sova alla de timmar som jag ska behöva.. & ej försova mej, komma upp i tid osv.. Men vad fan man kan väll ej gå & lägga sej nu? Kl. är ffs bara 9 :s känns tidigt att sova nu bara för att man ej har ngt att göra just nu? elr ? aja .. får iaf sitta uppe t 10, 11 innan jag går & lägger mej .. men ni får underhålla mej alla ! för har fett tråkigt asså .. :o

Vill ha tbx mitt sommarlov ;( saknar verkligen sommaren .. vill ha sommar igen !! geee meeej ! ♥

Sedan har jag inget speciellt att blogga om iheller .. det gör det änu tråkigare. Vete fan men jag brukar alltid ha ngt att blogga om, men neeee.. nu när man har så tråkigt som man har så ska man såklart ej ha ngt att blogga om :) Kan det bli värre för mej elr?

Aja .. ska bli kul att komma t skolan imorgon.. se hur alla nya 94or ser ut osv . Lite kul är det att vara tbs för att få se hur alla nya ser ut ;) Men kmr sakna alla dom som gått ut fan ! elr kanske nt alla men de flesta.. lixom allt
känns helt annorlunda nu , för nu är det vi som är störst på skolan. Utom dom som går 4an på speed.  Tänk .. ALLA är yngre / mindre .. VISST, vi kanske har folk som är äldre så men ni fattar säkert vad jag menar .
Så blir faktist lite kul att komma t skolan imorgon för att få se alla ..

Sen har jag blivit av med min matbricka IGEN !! jag kan fan ej hålal reda på mina saker  mer ;( min förra matbricka blev stluen på en fest innan sommarlovet ! så fick köpa en ny, såklart ska jag bli av med denna med. !! är hur jävla säker som helst på att jag lade den i min låda, men NEJ! klart att den ej är kvar där.  Rensade ut hela fucking lådan ! men får väll ta & göra det senare ikvl igen .. för pallar ej betal t en ny igen sen vill jag ju kunna käka imorgon :s !! Ffs, får snart damp på mej själv att jag är så slarvig :s ska jag nu bli polis ska jag kanske lära mej att ej slarva bort en massa !! för då blir det ej så lyckat .. hahaha . för vet  själv om att det är mkt pappers arbete med .. men isf så är det bara roligt! :)

aja .. nu har jag annat att göra än att bara sitta & skriva en massa skit här på bloggen!! ♥

KYSSAH && SMEKAR'N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0