* T. er som ej hänger med

Tänkte visa er igen för er som ej kanske sett detta elr förstår er på det! För jag har en hel del blonda kompisar som ej fattar sej på en blogg! (pinsamt nog) .

Men det är ej så svårt som det "ser ut" ! För er som typ ej ihlr hänger med med mina sjukt bra uppdatering ibland så ser ni i spalten på höger sida att dessa saker finns bl.a right?

Kategorier är olika ställen som jag typ sparar mina olika inlägg på! för att ni ska få lättare för att typ bara få fram det ni vill läsa. Om ni tex bara vill se alla videon som jag lagt in på min blogg klickar ni såklart bara in på där det står:  R'licious videon .. så hittar ni det direkt! där kmr alla upp dirr . smart va? ;)

Arikv är allt som jag har skrevit i bloggen ofc! precis som det låter då.. Om jag gång har lagt in mer inlägg än vad man ser på första sidan (som kmr upp när man kmr in på min blogg) så klickarn i bara på Augusti som står under arkiv fältet.. då kmr alla inlägga upp från augusti (som jag skrevit i augusti) sedan samma med de andra månaderna ..

Tror att ni fattar nu? ananrs så får ni nog gå & kolla ifall ni är dumma i huvudet elr ngt ;) haha ! Hoppas att det hjälper ! (borde göra det alla blondiner där ute)

Kommentarer
Postat av: Petra

hih i tack :))

2010-08-25 @ 18:55:16
Postat av: Anonym

2010-08-25 @ 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0