* Hej alla söta!


Sitter man hemma & har blivit väckt som vanligt ! ;o helt jävla
fucking trött på det nu .. om typ 1 timme ska man t stallet iaf!
Lite skönare att få komma ut, ut ! :) ♥ . Saknar min bebiz!! ♥
Idag blir det först t stallet .. sedan efter det hämtar mamma mej
så ska hela familjen t Sofiero för mamma ska fotta oss & sen
ska vi ha picnik & sånt där :) ♥ Sedan blir det hem && hjälpa
mamma/pappa att damsuga huset .. sen har man en del saker som
jag måste göra idag med ! Så idag ska jag bara vara hemma så
jag kan åka t öa imorgon ! ;p ♥ .

Ledsen att jag varit så dålig på att uppdatera bloggen den sista
tiden :/ men lovar att det kmr att bli bättre sen ! ♥ Men jag har
ju trots allt sommarlov nu ! :D ♥

Idag har jag en massa tid t blogg iaf ! ♥ bara segt att jag ej har
ngt ljud på min data för att pappa har tagit det .. & sedan vägrar
han att ge mej det igen pga jag spelar för högt !! fucking omoget!
När min lillebror spelar lika högt !! jaja, skit sammma .. han bryr
ju ändå ej sej ! ;/

PUSS R'licious

Kommentarer
Postat av: anders

söt!

2010-08-04 @ 19:04:05
Postat av: <3

<3<3

2010-08-04 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0