* Hej sötnosar!


Sitter man hemma på sitt rum & fryser ihjäl fan :o sjukt kallt, säkert
bara för att jag sov med öppet fönster.. kan man bli trögare? haha!
aja .. blir väll snart varmt på rummet när datan stå på får jag väll
hoppas !

Idag har man varit i stallet & skolan ofc! rätt seg dag idag för vi har
bara 2 olika lektioner idag .. ena var typ på 4 timmar tror jag ;o
sjukt länge iaf.. fast vi hade ju småraster imellan + mat !
Sen vad fan är det för väder idag? man blåser ffs iväg bara man
går ut.. & jag som skulle rida min bebiz gick ej inne i ridhuset eftersom
där var så jävla dammigt så jag knappt kunde se t slut, efter lite
trav bara :s så fick rida ute i den jobbiga blåsten ist ! & där ute är
hon ju "nt" pigg !!  aja .. gick bra annars :) hon var JÄTTE duktigt som
vanligt, min lilla finis ♥ .

Hmm.. när jag kom hem hade pappa fixat en ny datamus t mej :o
vete fan vrf.. men jag vill ha den jag redan har :( tycker den är bra
som den är ! haha.. du får ej ta den (aa'

PUSS


random bild egentligen.. ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0