* Hej sötnosar!


Har man prc. blivit väckt utan ANTON BERG! För han skulle ringa
halv 10 . Tror du VERKLIGEN att jag är vaken då? haha.. när jag
sov t efter kll. 2 igår .. ? ne, fuck dej nu :D !!!

Idag blir det först t stallet sedan vidare t öa ! mormor hämtar mej
i stallet idag så jag hinner med bussen t öa :) jätte snällt! ♥ .
Blir att vara med Rebeccca, sen drar vi nog t eket/atti && grillar
med alla de vanliga & sånt ! :) ♥ kmr säkert bli nice, som vanligt :)

Sover där inatt med .. så kmr ej kunna skriva i bloggen.. tror jag?
Sen pallar jag antagligen ej sticka hem imorgon.. elr får se :) ♥ .
Kanske stannar där t söndag, för ska nog t Killhult på Lördag.. om
allt fixar sej ! ♥ . Det kmr att bli fett nice iaf .


Kommentarer
Postat av: Kim *diiiin*

man ser inte ditt vackra ansikte ? :)<3 pusss

2010-08-13 @ 10:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0