* Hot and not !


Får min nya plattång i veckan! tack Leon för du köpte den!
Vänner som alltid finns för en !
Lära känna nytt fok !
Mitt liv !
Rea ! älskar rean !
Låna mammas nya systemkamera! fett nice bilder den tar ;o
Mina 3 djur bett är snart helt borta ! (yy'
Mitt utseende ! so fucking graaw!
Mitt sjävlförtroende !
Personer som bryr sej om en t 100% !
Föräldrar.. vad hade man gjort utan dem ?

Sommaren + sommarlovet är snart slut ! ;( = skola!
Idioter !
Rean snart slut ?
Behöver meeeeeeeer pengar ! ge mej!
Småsyskon som bråkar !
Har inget ljud på datan fortf. ;(
Ratina har fått lite gallor på bak-benen ;(


Kommentarer
Postat av: ice thorslund

HHEEEJ underbar blogg kandu hjälpa mig med en header kanske ^^ ?? smälla adda bdb/msn.



[email protected]

bdb: Ice-thorslund

puss å kram//allise

2010-08-04 @ 19:45:23
URL: http://thhorslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0