* Sant vs. falskt?


» Är det verkligen "sant" att man ej kan ha långa naglar när man rider? «
Själv säger jag bara tt der är en myt elr falsk.. men ändå sant! Jag har sjävla långa naglar, men det är klart att dom knäcks med så det är väll på så sätt sant! Men det falska är att man EJ kan ha det.. elr att man nt ska ha det.. för mej fungerar det hur jävla bra som helst.. så det har väll mer blivit en myt att man ej kan ha det. Men okej, det är nog det att mina naglar är sjukt starka & tål en massa innan dem knäcks .. kan vara det oxå . Men det är iaf nt sant att man ej kan ha långa naglar när man rider elr har häst.. för jag kan det? Man rider elr mockar väll ej med naglarna? utan med fingrarna .. förstår om man kanske nt kan använda lösnaglar när man rider, eftersom att det ej är lika starka som vanliga naglar & där i mot tål ej lösnaglar lika mkt innan de åker av / "bryts" .. det var iaf allt om det :)
 

fick bli en bild på mej & fiddelie ♥


Kommentarer
Postat av: bea

Hålelr med dig till 1000!! =)

2010-08-17 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0