* Tankar & åsikter (!.)

Jag undrar egentligen hur man kan säga att en person är hora, sätter på allt man ser bara för en kille ? Varför bli ovänner pga en kille? lixom har man växt upp med en person skall man väll ej sluta att vara vänner HELT pga en kille? elr vad tycker ni? . det ända jag har sagt om dej var att du skulle träffa en killkompis dagen efter allt blev som det blev.. bara för det är jag falsk? hora? sätter på allt jag ser? jaja, jag har ALLTID skyddat dej när andra kallat dej h*ra ! Det värsta är att du behandlar mej som du gör. Jag kan ej hjälpa att du blir av med en massa kompisar & att alla kallar dej hora ! Det är faktist ej mitt fel. Det var du själv som börja knulla med en massa nt jag ! Jag sa till dej att du ej ska göra det! men det skiter såklart du i ! Jag & rebecca har fan sagt till dej massa ggr!! gör nu för helvete inget, lyssnar du? e ne ! Då får du faktist skylla dej själv. Sen att du är på alla killar & nya hela tiden gör det bara värre, för alla som kallar dej h*ra tror ju att du sätter på alla som du träffar . Lite skilnad om man bara är kompisar & träffas ! men det är ju så att det är aldrig så med dej. Du ber mej att aldrig mer finnas i ditt liv, det är liiiiiiiiiiiiite svårt ! eftersom vi träffas så mkt som vi gör . Du kan ej bli sur på mej för at du är klassad som en h*ra . Jag sa till dej men du lyssnade ej . Men snacka du ditt skit om att jag är h*ra . Jag är då en hora som är hora när jag är tsm med någon . Du vet ens ej hur många jag har haft sex med :s det är det som är det värsta, för hade du fått veta det hade du fett lätt ångrat vad du sagt dirr ;s . växt upp med dej, fy fan asså. Sedan kallar du mej falsk för att jag sa till han du gilla så jävla mkt & var på G med att du skulle träffa sandor . Men vad FAN spelar det för roll? du har ju kille .. ? fastän att du var på G & en j*vla toffel mot kim ! han som var så jävla dålig kille, fuck det .. hur bra var du själv mot honom? . sluta kalla mej hora för det är ej jag som är klassad som det ! & det är ej mitt problem att du blivit klassad som det .. jag har ALDRIG kallad dej det .. men fortsätter du som du gör lär du ju bli en .. snälla, du e fortf. liten . Ta det lungt ffs  ! fast det kanske ej spelar någon roll eftersom ryktet redan finns & rykten försvinner ej .. dom sprids bara vidare .




Kommentarer
Postat av: Hanna

har med varit med om det . fast kanske inte exakt. Det är störigt. Fin blogg =)

2010-08-29 @ 17:01:40
URL: http://hackie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0