* Tja biiatches!


Är lilla jag hemma, lite trött & irriterad eftersom att jag skulle klippa
gräset t grannarna medans de var på semester så att jag kunde få
lite pengar för det sen.. men kuk gräsklipparen fuckar sej hela tiden
& jag har ej tålamod t att få den att funka idag, för det var rätt tjockt
gräs så att den stanna hela fucking tiden! sen ville pappa ej hjälpa
mej .. vete fan vrf!!! sjukt taskigt av han iaf !!

Så får fixa det senare när jag är på bättre humör .. kom prc. ut från
duchen eftersom jag svettades ihjäl när jag klippte med.. fett varmt
ute att hålla på med sånt ..

Har laddat min mobil med idag ! så det är bara att smsa
sötnosar!

Idag händer ej så mkt mer än att göra en massa små saker som
jag måste göra .. sedan får man väl llägga sej i tid med imorgon!
För imorgon börjar den tråkiga skolan !! ;(
Menmen.. kmr väll ej tycka att det är så tråkigt när jag väl är där
igen .. ♥


Kommentarer
Postat av: marcus

puss puss<3

2010-08-22 @ 17:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0