* 4 dagar kvar, mina känslor

.. vad säger ni alla? det är endast 4 dagar kvar på detta år :o Har detta året ej gått snabbt? Jag kmr ihåg allt som hänt detta året solklart.. tycker att höstterminen i skolan brukar vara sjukt segt, men tydligen inte detta året! Nej, det skall gå så snabbt så det känns som man snart skall ta studenten & aldrig mer gå i skolan osv osv osv.. orkar ens nt tänka på det :o Vill ej slut :( För jag kommer att sakna er alla så sjukt mkt! ♥ Men nu tillbaka till detta sista år.. vad skall ni alla göra innan årets slut? Kommer nästa år bli lika bra som detta? .. elr bättre? Jag hoppas verkligen att det blir lite bättre, eftersom jag har bråkat med så sjukt mkt folk.. som har varit så himmla onödigt, men så blir det när folk tror dem kan behandla mej hur dem vill & säga & tycka vad dem vill! :) Men det är gammalt & glömt nu.. jag är ej den personen som är långsint (y) & det är jag verkligen glad över.. orka ha en massa problem i sitt huvud när man istället kan ha bra minnen & saker där.

Vill säga att jag är sjutk glad över alla bra vänner jag fått detta året ♥ Utan er vet jag ej hur det hade gått.. speciellt inte utna dej Rebecca ♥ ! Du är mitt allt, du är den person jag kan prata med om allt & det stannar ALLTID mellan dej & mej bara.
Men är verkligen glad att jag lärt känna er andra med! ♥


Jag & emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0