* Dagen's D I S S!


Något som jag verkligen ej klarar av är när personer är sura på en UTAN andledning, försöker att trycka ner en utan att man har gjort något egentligen! Man får tycka vad fan man vill i detta land! Så det är bara till att acceptera vad jag tycker och känner! Varför då; lägga tid på onödiga personer som bara söker sej till bråk? Finns ju tydligen dem personer som gör nästan ALLT för att hitta bråk.. hur cp är nu nt det egentligen? :o Visst, jag har kanske bråkat med mkt folk i mitt liv.. pga jag låter ej personer bandla mej som dem själva vill. Syftade på mina så kallade "vänner". Folk utanför som jag ej känner skiter jag totalt i, eftersom dem vet nt ett skit om mej & jag vet inget om dem, vrf bry sej då? Sen en annan sak som kan göra mej jävligt sur, är när folk man umgås dagligen är spända & sura på en! Säg ist vrf ni är sura & håller på.. ist för att bara tro att jag tar åt mej utav allt dåligt ni säger & tycker. Folk omkring som hört en del, vet hur ni beter er också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0