* Dagen's diss!


Okej, detta låter kanske roligt. Men såhär är det: Igår på festen började en kille slå på en annan kille. De är vad jag vet! Eller ja.. vad jag har hört i alla fall ! & det roligaste är nu att: Jag tog dit 3 killar, som då den ena blev slagen utan en kille som jag vet vem det är. Så dem som hade festen & killen som slog den andra, hans kompisar är skit sur på mej & säger att allt är mitt fel .. & nu helt plötsligt enligt dem andra som jag hade med mej, så är jag på öa sida. & sanningen är den att jag skiter totalt i det! Eftersom jag inte såg när killen slog den andra killen, så kan jag nt vara inblandad ens.. jag vet inte vad som hände, mer än det som alla berättade! & vad fan skall jag då välja en sida för? bryr mej inte ett skit om det bråket, det är glömt för mej, eftersom jag inte var inblandad i det! Varför skall jag lägga mej i andras bråk? shit, snacka ni om att jag väljer sida! För jag bryr mej så häääääär lite! Vem fan orka lägga ner en massa tid på ett bråk som jag ens nt var inblandad i? GLÖM DET! & tro vad fan ni än vill, för jag bryr mej inte! Aldrig gjort det & kmr aldrig att göra det iheller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0