* Det finns en person..

som är speciell. Egentligen vet jag ej hur han är som person, mer än den peronen som han har visat för mej. Den personen han är för mej, är han egentligen nt.. varför? Önska du bara kunde vara dej själv framför mej. För hade verkligen tyck om dej då. Men det är svårt, för jag vet nu varför du är som du är och tycker det är sjukt tråkigt! Tycker nästan synd om dej! Vill hjälpa dej. Vill att du skall må bra. Men kommer det någonsin bli något, kommer det funka? kommer vi ens kunna vara vänner? För så som jag lärde känna dej igår, på ett helt annat sätt är ett bra och underbart sätt, men det kan även komma upp saker som ej skall göra det egentligen. Jag vet inte hur jag vill ha det, för vill bara att du skall må bra. För du skall ej må dåligt, kommer hjälpa dej när du än behöver den hjälpen, för du betyder för mej ♥ Jag vet egentligen nt varför jag tycker såhär, men det är nog mycket att jag har pratat med din kompis om detta. & det är jag glad för att jag gjorde det, för nu vet jag hur det ligger till. Och jag tänker på dej! Finns där för dej om du vill. Men vill du ej så skall jag låta bli. Men jag tänker på dej och bryr mej.

Man får väl se vad som händer med tiden.

&
Du vet vem du är .. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0