* Fattar inte?


En sak som jag verkligen, aldrig har förstått mej på är att det finns folk som aldrig kan vara sigel, för om dem är det så blir dcem helt plötsligt deprimerad pga det & känner sig värdelösa. Sedan att en hel del börjar ragga på en massa andra när dem är singlar, för att känna att dem har någon för tillfället.. vad fan är det för sätt egentligen? & det värsta är med att dem personerna jag syftar på är 18+, inte alla med några. Skall man då hålla på så? Tycker bara det är så sjukt lågt att bara ha personer för tillfället bara för att man själv skall må bra. Tror.. elr jag vet, att det inte bara är jag som tycker det. Varför utnytja personer för att man själv skall må bra? Det ända jag kan säga om det är att det är sjukt patetiskt! Men visst, det finns inte mkt kärlek mer. Men man behöver inte utnytja det bara för det? folk playar, ljuger om det mesta & en massa annat skit.. vrf engetligen? vrf inte bara vara sej själv, må bra & sluta försöka trycka ner andra? man mår ej bättre utav att trycka ner andra personer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0