* Hej alla.


Sitter man framför datan & har damp, för skrev precis klart detta
inlägg på bloggen, & när jag skall lägga in bild så klickar jag klart
som fan på fel, jävla knapp! shit asså! Så nu är det bara till att skriva
om allt.

Idag
har jag först varit på min praktik. Bara 2 dagar kvar nu, sjukt
tråkigt det kommer bli att inte åka dit mer på morgonen ;( Trivs
som f*n där! & kommer saknar alla där! ♥ Efter praktiken har stack
jag till stallet, red min lilla ängel. :) Duktig var hon med idag, men
det är hon nästan alltid. Sen har jag ej hunnit göra så mkt mer idag.

Senare idag så har jag iaf sagt att jag skull med mormor & dem
till Jula, vet nt vrf egentligen.. vad skall jag göra där lixom? Men
får se hur det blir med det . Annars skall jag bara göra en massa
saker som måste göras & ta en fett j*vla lååååång dusch! ;)
Älskar verkligen att duscha & länge med ;$ Det är väll allt som
händer idag, kommer ej hinna med mkt mer.

PUSS
R'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0