* Hej alla.


Har man precis pluggat lite med de praktiksuppgifterna som man
har att göra tills skolan börjar.
Det är typ det ända som jag har hunnit göra idag, och är fortfarande
inte klar :s har redan skrevit 8 sidor, och har mycket kvar att skriva.
Känns som man skall skriva en hel bok eller något, pga det är så
mycket som skall vara med + att jag måste ju få bra betyg på det
med.

Senare idag, elr egentligen snart så skall man iväg & träna i öa .
Tar bussen hem 9 så är hemma typ 20, kvar i 10. :) Får se om
jag bloggar då eller ej.

PUSS
R
'licious.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej

kolla in min bloppis

2011-01-25 @ 12:00:45
URL: http://striperellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0