* Hissar!


O M G !
Imorgon så är det redan julafton! Detta året har gått sjukt snabbt tycker jag, för om 1 vecka & 1 dag så är det nyår redan.. vad har detta året tagit ivägen? .. nu är det bara ett halvår tills man tar studenten med ;( Shit, kmr gråta sönder på studenten.. om jag ens kmr ha tid med det. Men det är lite längre fram.. så tbx till julafton. Vet att det nt bara är jag som tycker att det har gått snabbt.. men gud vad tråkigt men ändå roligt! Men jag längtar ens nt tills imorgon :s Känns ju ffs som det är en vanlig dag imorgon bara :o .. Min mormor ringde mej innan idag & sa till mej:
 att hon kom kl. 1 imorgon..
jag bara: varför? vad skall du göra här?
Hon bara: det är ju julafton!
Så mkt har jag "längtat" till julafton. Fattar nt hur jag kan glömma det, hahaha! Men men.. tycker det är lite tråkigt att detta året gått så snabbt.. men kul på ett annat sätt. Så det är både possitivt & neggativt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0