* Nu är jag fett sur!!

Vad fan har vissa andledning till att gå runt & säga att jag har haft sex med person som jag ens nt har haft sex med! Bara för det är så att: jag ALDRIG mer har sex utom med den som jag är tsm med så betyder det att vissa idioter som finns i denna världen skall gå runt & ljuga om att dem har haft sex med mej? & vad fan är det att ljuga om era äckliga svin? Sånt ljuger man ej om & vem fan bryr sej liksom? Är så jävla  sur på er alla som snackar ert jävla skit om att jag haft sex med er.. BARA FÖR ATT NI EJ KUNNAT HA DET MED MEJ!!! för att jag är som jag är.. är ni så värdelösa så att ni måste ljuga om att ni har haft sex med folk? fy fan asså!! Ibland undrar man hur gammla ni är egentligen.. svin är i alla fall något ni verkligen är !! Hoppas fan att ni någon dag växer upp! Tycker fan synd om er !!! fan asså!! varför ljuga om en sådan sak idioter? SVARA PÅ DET !!!
& det är ju ej första gången man hör det från folk !! VÄX UPP ! & SLUTA LJUG .. hatar fan er alla som går runt & ljuger om mej & speciellt ni som säger att ni har haft sex med mej fast ni ej har det! Hade ju varit kul & veta var, när, detaljer osv! SÅ KNÄCKTA NI HADE BLIVIT DÅ!! För jag har fan nt ens tid till sånt skit!! JÄVLA NOLLOR !


Kommentarer
Postat av: Emma

Dom är kanske avensjuka för dom inte kunde få dig?? Det är bara till att strunt i Rebecka. :)

2010-12-21 @ 21:20:39
Postat av: Rebecka

jo, men det är ej så lätt ;s tycker der är sjukt lågt att göra sådant bara!

2010-12-21 @ 21:21:03
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0