* Pontus Slots ..

.. du är en persom som är sjukt speciell! Du är en bra person på så många sätt! Du är en person som betyder för mej! & du kmr betyda för mej så länge tills den dagen kanske kommer då du ej pallar ha med mej & göra mer.. men tror ej att den dagen kmr, men som sagt; man vet ALDRIG vad som händer! Men du skall veta att du har en väldigt speciell plats.. Du är alltid lika glad, rolig & (efterbliven :$)! 

Det är ej ofta jag skriver om hur jag känner för folk på min blogg, elr någonstans över huvud taget, men jag vill veta att du betyder enromt mkt för mej, även om vi är vänner eller mer! ♥ Du är den personen som jag ej vill sluta ha kontakt med, för du är en sjukt härlig person.! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0