* Heej alla! :)


Har jag prc. vaknat! :) ♥ . Sitter bara & väntar på att Emelie skall
vakna! För sen ska vi göra v oss sedan iväg ;) ♥ . Hoppas hon ska
låna bilen så slipper vi ta bussen t Åstorp :o :p hehe . Men idag så
blir det först t Åstorps marknaden & gå där ett litet tag sedan iväg
&& köpa hårfärg t oss båda! Sedan blir det hem ut i solen & steka! ♥
Ska nog bada med i deras pool, sedan blir det färga håååår!! :D ♥ ♥
Sen ikvl händer nog ej så mkt :p Får se vad vi skall göra :) Ngt blir
det väll (:

& idag är det sista dagen på Rebecka & Emelie's helg! ;( ♥ Men det
kmr väll fler! ;D !

Imorgon ska lilla jag t sommarskola :/ 3 timmar.. pallar ej men går
bara i skolan varannan dag nu denna veckan + att det är sista veckan
jag går nu :) Så det är rätt soft.. bara jag får G i båda ämnena nu så!
Annars vete fan vad jag gör ;o ..


Nu har jag en massa tid t bloggen! ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

blev en bra "Rebecka & Emelie helg" ;) haha blir ju en till nu i helgen <3<3

2010-07-06 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0