* Heej sötnosar!


har jag prc. fixat lite här hemma faktist! :) varit duktig så att jag
får mina 1000kr den 20:de :) Idag blir det bara hemma igen för
har fett mkt att göra med sommarskolan.. tyvär. Men hade mitt
Samhälle prov idag & det gick SKIT BRA ! :D hoppas verkligen att
jag klarar det nu.. om jag ej gör de så är det fan ngt som är fel
för kunde allt utom 2 frågor ;s plus att kanske har ngt fel t för
vet själv om att jag skrev fel på en sak :) menmen.. ska jag vara
ärlig, tror jag att jag klarar det ! :D
Sen engelskan går med bra så antagligen klara jag den med! ska
fan fixa detta nu :) sen har jag bara ett IG kvar & det är i hälsopedagogik!
& det är bara en 50p. kurs så det fixar jag i 3an :) Menmen.. det
var väll allt typ :p

PUSS R'licious

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag får 14 tusen :)

2010-07-07 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0