* Heej sötnosar! ;)


Sitter man bara hemma lite. Ida har det hänt en massa faktist! :)
Så nu tycker jag att det ska vara skön att bara sitta hemma vid
datan & ta det lungt faktist . ♥ . vaknade i morse av att mamma
berätta att jag skulle ta min sista spruta idag! ;( Har ej fått veta
de innan efetrsom jag HATAR sprutor & hade ej kunnat sova om
jag hade fått veta att jag skulle tagit den idag.. så blev typ en seg
överraskning.. så blev det t Åstorp kl. halv 12 efter vi hade köpt
sprutan. Sedan efter det tar man tåger t hbg för har ju sommarskola
att sköta! Hade det bara i en timme idag, så det var skönt! :D ♥
Sedan hem & käka sedan iväg igen med familjen & plocka jordgubbar!
Sen hade vi en liten picnik hemma :p ♥ Ikvl blir det jordgubbar med
glass! :D ♥ gooooooooott !!
Jag har faktist klippt gräset idag med ;) Har ändå ej haft ngt spciellt
att göra så där fick man 150kr för typ inget ;) ♥ GÖTT!!
Senare idag händer det ej så mkt tror jag :P Har iaf varit en rätt
hyffsad dag idag faktist :) ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0