* Hej igen alla!


Har jag kommit hem, käkat & dammsugat! :) känner mej riktigt
duktig idag !

Sen är jag skit sur pga pappa har fucking tagit nån sladd elr ngt
så jag ej kan lyssna på musik bara för att mamma dampar på
att det är för högt !!! men det är det fan nt ! Hon bara ljuger för
att jag ska få det sämre .. !! så är skit sur pga .. ska fan nt snacka
med dom mer idag iaf !

Så sitter här & lyssnar på musik från mobilen ist !! funkar väll så
där !!

Idag har jag en massa att göra här hemma så tror ej jag hinner
göra så mkt mer .. tyvär :/
Kl. är redan 6 & jag har bara gjort hälften utav allt som jag skall
göra idag ;o känns ej bra ! ;o menmen..
Hoppas att ni andra har lite roligare kvl än mej iaf .. haha :) ♥

IMORGON = HBG FESTIVALEN MED LINNÉA , sen ska nog lina &
hennes kompisar med oss ! nån mer kanske? smsa iaf :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0