* Hjälp.. (?)



Vet om att jag har ngra lite otekniska kompisar som ens ej fattar ngt på bloggen! Så tänkte hjälpa er med det nu, eftersom att det är en hel del som jag har fått berätta för osv.

1. Om du klickar in på tex. kategorin: R'licious videon .. kmr automatisk upp alla videon som jag har lagt in på min blogg. Sedan samma under alla de andra rubrikerna ..
2. Det är de olika månaderna som jag har lagt in inlägg på hela bloggen. Klickar du in på tex. Juni kmr alla inläggen från Juni upp!

Så vad säger ni? så svårt är det väll nt att förstå? :D
Jag tycker iaf det är rätt lätt att förstå?

Kommentarer
Postat av: anonym

haha fattar nu :D

2010-07-22 @ 20:42:56
Postat av: nellie

ba en sak,

ex. Juni kmr alla inläggen från Juli upp!

menar du nt samma månad? =)

2010-07-22 @ 21:08:00
Postat av: R'licious

hehe ja! tack! :)

2010-07-22 @ 21:15:49
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0