* Hot and not'


Hbg festivalen imorgon ! ( reeeeeeeeeedan ! :D )
Festa !
Festen i eket, den kmr bli fett nice! SVÄR !
Rea .. ifall det finns ngt i & för sej ! ;) but.. I love it'
Träffa nytt folk ! alltid lika kul
Träffa gammla kompisar som man typ aldrig träffar mer !
Photoshop ! I love it'
Kompisar som alltid ställer upp för en !
Singel är i & för sej rätt skönt ! :) just nu på sommaren ..
Fått pengar av min älskade mormor ! :D
Mitt bankkort är fixat, så jag kan ta ut pengar !
Jag är bruuuuuuuuuun ! (aa'
Spotify !! (yy'

Myggbett !
Andra bett från äckliga smådjur som finns nu på sommaren! uch!
Min mage, har ej blivit helt bra änu ..
Tråkiga kvällar .. ej så mkt att göra ;) .
Ljudet på min data = borta pga mamma säger jag spelar för högt ;(
Folk som velar .. det är okej att jag gör det men FAN NT ANDRA !
Förhållande? kärlek ? allt ? kanske .. vet ej änu ..
Snacka med folk som är fulla, när man själv är nykter, HATAR DET !
Vänner som tror dom kan komma & gå hur fan dom vill .. glöm det !
Slösa massa pengar på hbg festivalen & väla elr vad ? ;) mwhihi !
När mina killkompisar skaffar tjej :( alltid lika tråkigt.. blir annorlunda allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0