* Jag vet hur det är!

Jag vet ..


- Hur det känns att .. ha en RIKTIG kompis! ♥
- Hur det känns att .. ha en kompis som alltid finns för en! ♥
- Hur det känns att .. ha nån att kunna prata med om det är ngt! ♥
- Hur det känns att .. ha en kompis som bryr sej om mej ! ♥
- Hur det känns att .. ha en kompis som ej är som nån annan! ♥
- Hur det känns att .. ha en komps som aldrig ljuger!! (+)
- Hur det känns att .. ha en ÄKTA KOMPIS HELT ENKELT!

Jag VET att du är den finaste vännen man kan hitta! Du är dej själv.. du är ej som alla andra. Du tycker om samma saker som mej fastän att vi är lite olika varandra men ändå ej ? ♥ . En sak som är fett jävla säkert & det är att DEJ ska man ej ta för givet eftersom att du är en så bra person ! Alla vi som känner dej vet om hur bra kompis/flickvän du är !

Hoppas alltid vi kmr t att vara vänner för kmr aldrig svika dej vad som än händer gumman! alla våran minnen tsm & våra ledsna stunder .. ♥ .. du vet, finns ingen som är bättre än oss ju ! :)
Men våran minnen är för sjuka för att nämnas! :) ♥

Känns som evigheter sedan vi träffades sist ;( eftersom du börjat jobba en massa nu sedan att du blev tsm med bebe && allt! :) glada för er bådas skull! Så länge bebe, du mååååste ta hand om henne ! ♥ Hon förtjänar det bästa! & inget annat :p har sagt det t dej innan ! så hoppas fan att du lyssnar på vad jag säger t dej annars får du med mej att göra ! ;) hahaha .

Det var väll de mesta som jag ville få ut.. men tycker vi får ses snart igen gumman ;( ♥ saknar dej som fan! Måste ju komma med flera konstiga saker att säga & göra :o elr vad säger du? ♥ hahhaha. !

.. Men känner mej bortglömd.. vill ej känna så ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0