* Kärlek = skit?


Har tänkt på detta länge.. Men är det verkligen så himmla bra med kärlek? Nu menar jag ej mellan familj elr vänner utan mellan killa & tjej elr kille-kille, tjej-tjej.. det är ju samma sak nästan. För de flesta som har förhållande glömmer helt bort sina kompisar. Jag har sj. gjort det miljoners ggr :o Men har eh förstått hur det känns för vännen. För nu hade jag en sjukt bra kompis sedan träffa hon en kille mkt sedan blev de tsm.. det förstörde ALLT . Hon är bara med honom, fast man sagt t & allt. Så det är väll bara t att vänta på att nån ska dissa nån elr vad? det är väll ej såhär som det skall kännas för mej som är singel medans min ena tjejkompis har kille? dom skall ju få må bra tsm om dom nu gör det utan att jag skll behöva hoppas på att det skall ta slut imellan dom? Jaja.. men saken är den.. allt förändras i livet när man har ett förhållande.. iaf enligt mej. Man är alltid glad & possitiv, man glömmer bort sina kompisar mer & mer.. Sedan ägnar man all sin tid t sin pojkvän/filckvän.. ist för att kunna vara med alla andra & vem man vill?
När man är singel slipper man bråket, otrohet osv. För tror ej nån som är i ett förhållande tycker om att ens partner är ständigt & jämt själva med en "kompis" i det motsatta könet .. elr? Så har det iaf ej varit i mina förhållande, för då fick jag knappt prata med en kille utan att killen blev svartsjuk elr ngt :s Sedan lära känna nya killar kan man väll knappt göra det ihlr? för vrf skall man göra det just när man har förhållande? asså jag snear på kärlek nu så tycker nog inget är bra med förhållande mer än att få känna att nån älskar en & nån man känner sej trygg med .Men jag är så osäker själv eftersom killar behandlat mej som de gjort.. Men det är väll ej mkt mer med det. Får vänta & se hur det blir t den dagen då jag kanske träffa en kille som verkligen älskar mej, ej är otrogen mot mej osv. Men just nu så snear jag totalt på kärlek ! :o För tycker man skall leva livet så länge man är ung :) För minnen måste man ju skapa & dela med en massa folk.. enligt mej . Men aja. vet ej vad jag har med att skriva om kärlek. Trött på det bara ! ;o

Kommentarer
Postat av: liam

snygg blogg + du är sjukt snygg med ;)<3 puss snygging!

2010-07-07 @ 18:42:09
Postat av: nadja

fy vad fint hår altså :o <3<3

2010-07-07 @ 20:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0