* Raggnings repliker omg!

1.
-Din pappa måste ha varit tjuv..
-Vadåra?
-För han har ju tagit alla stjänor och gjort dina ögon av dem"

2.
-Har tappat bort mitt mobilnummer, kan jag få ditt?"

3.
-Tror du på kärlek vid första ögonkastet eller ska jag gå förbi en gång till?"

4.
-Fryser inte du?
-Nä, varför skulle jag?
-Du har ju sprungit naken i mina tankar hela dagen!"

5.
-Du är den perfekta inredningsdetaljen..Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv eller lutad mot min vägg"

6.
-Hej, jag har stånd och det är ditt fel!"

7.
-Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas!"

8.
-Det är fest i mina byxor ikväll och du är bjuden"


Kommentarer
Postat av: robiiiin

graw :*

2010-07-08 @ 20:53:48
Postat av: adam

funkar dom på dig? ;);)

2010-07-08 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0