* Sluta rida?skriver av mej

Ska man sluta rida pga detta? det är ju bara pinsamt allt! Har ridit sen jag var fucking bara 4år gammal.. har kämpat med min ridning & allt! Sedan händer det bara en sak & allt går ner.. så nu är det bara t att,
- Pappa jag vill ha häst!
Ska jag verkligen sluta rida ? vet fan ej vad jag ska göra mer.. vill egentligen nt sluta men eftersom allt blivit som det blivit så kan jag tyvär ej rida mer antagligen. Mitt största intresse! Ska jag bara lådsas som inget elr vad? Klarar jag mej utan ridning, hästar, stallet osv?
Kanske lättare med foderhäst? vet fan ej ngt mer.. folk som behandlar en såhär ska fan ej få hjälp med ett skit! En liten horunge tror hon kan förstöra.. jaja, i din dröm kanske!
För kan egentligen nt bara sluta upp med ridningen & allt helt plötsligt.. leva utan henne Tro fan ej att ni kan förstöra mellan oss!
Tro fan nt att ni kan förstöra för oss som har det bättre än er.. för ALLA har det bättre än vad ni har det!
Så ni har inget mer att komma med!
Äckligt att jag bara lägger ner min värdefulla tid på att skriva om ngra som tror dom kan förstöra för mej && mitt intresse.. NEVER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0