* Tja snyggingar ;)

sitter man hemma hos emelie && väntar på att den sega saken skall
käka upp' ! ;) haha ♥ .. som alltid är lika seg ! ;) menmen, hon är
väll snart klar!
Idag har man bara hunnit att vara på stranden & sånt ! :) ♥ idag blir
det bara att vara med emelie & se vad som händer :p ♥ . längtar som
fan t hbg festivalen ;o haha ♥ . fast har planerat för mkt som jag ens
ej kommer att hinna med att göra , känner jag :$
men hoppas att de löser sej iaf ! :) ♥ brukar göra det så vrf skulle de ej
göra det nu :) ! ♥
skriver mer i bloggen när jag har tid ! :p kmr antagligen att bli senare ikvl
när jag är hemma / natten kanske ! ska nog ej hem för sent idag för har
lite som måste göras . :) ♥ .
PUSS R'licious 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0