* Visste du att? ..


Jag.. Rebecka, har alltid haft svårt med att kunna kommunicera med vuxna människor & speciellt gammla människor.. mest är det kanske kvinnor vad vet jag? Men har alltid haft svårt med det. har aldrig fattat vrf egentligen? lixom vad ska det vara för svårt med det egentligen? ej vet jag iaf.. har bråkat med så många vuxna & är van vid att vuxna helt enkelt ej gillar mej .. sedan finns det föräldrar som accepterat mej för den jag är så tycker jag bar aatt det är konstigt eftersom jag ej är van vid det :o Som lärare typ.. hur många lärare känner jag ej att dom "hatar" mej. Det är för många i mitt liv att räkna upp :o Hur mångas föräldrar har ej gíllat mej elr gillar mej fortf. nt ? jaja. Ni som känner mej bra vet redan om detta men det är ej så många som vet om det.. För det är väll ingen sak att berätta för nån elr? Detta har gjort att jag nt gillar att tex. träffa nya vuxna människor & sådant.. mer än min släckt & familj. För innan har det alltid blivit fel med ngt som jag ej själv vet vad det kan vara :o . Menmen.. mitt liv fungerar ändå fett! :D nån mer som känner som mej? :p fattar inget typ ;) hahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0