* yes yes yes yes! :D ♥


På Söndag färgar jag & emelie håret ! :D ♥ iiiiiiiiiih läääängtar som fan
kom på att det kmr ändå ta fett lång tid för mitt hår att bli mitt vanliga
bruna igen :) så får bli avfärgning sedan färga ;) sedan emelie ska ha
sitt hår mörkare :p så vi får se hur det blir! :D ♥ längtar som fan iaf !
har gjort det länge med.. men vi skall först prata lite med hennes
mamma om mitt hår som har sina småproblem ;) men hoppas verkligen
att detta kmr gå bra & bli bra :) ♥ för vet hur jag vill ha det! exakt med!
Kmr bli fett snygg :p sedan om det skulle ej bli det så är det ju bara t
att färga det svart igen kanske ? ;) haha !
Men vad tycker ni?.. ska jag ha löshår? ;s har redan långt hår men isf
blir det 60cm & riktigt som jag sätter fast ! :p aja vi får väll se efter
sommaren gör jag det isf, när erika ska göra sitt! :) ♥ men fan vad jag
längtar t söndag nu! :D ♥ iiiih .. haha omg, börjar bli pinsam nu :p ♥

PUSS R'licious ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0