* Allmänt om bloggen!

Tänkte ta upp lite olika saker som kommer hända med denna bloggen. Saker som kmr att förändras osv. Saker som ja ej kommer ha med i denna blogg som jag hade i min förra m.m. I priincip all allmän information om denna bloggen! :) hoppas  att de blir bra än så länge.

Detta skall ändras på bloggen:
 Kmr skriva mindre om mej sj.
 Kmr änvända mindre förkortningar osv.

 Kmr även ändra småsaker på bloggen.
 Headerns utseende :) ni förstår senare!

Detta skall läggas till på bloggen:
 Besökar på bloggen!
 Chattruta (ej säkert än, får se!)

 Annan header såklart! men de blir ny lite då & då!

Detta kommer ej vara med i bloggen:
 Massa onödiga kommentarer! raderas dirr!
 En massa dålig kritik om andra.
 Falska saker, allt e mitt egna! så de e © !

Övriga saker om bloggen:
 
Header är bara tillfällig :)
 Kommer ej skriva lika mkt, heldre finare inlägg! :)
 Kommer ej skriva lika mkt onödiga saker i bloggen!
 Kommer mer intressanta saker i bloggen.
 Har kvar mina gammla kategorier.. vissa är borta!
 Ej upprepa med samma bilder hela tiden :p
 Skriva mer om min bebiz ponny!


Kommentarer
Postat av: emelie

låter väldrig bra om jag får säga de :D

2010-06-09 @ 17:08:04
Postat av: kalle

är det så roligt att blogga ? :) hehe

2010-06-09 @ 17:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0