* Är du advensjuk elr?


vrf snacka en massa skit om mej t folk som ej känner mej ens? bara för du tycker dåliga saker men tyckt bra innan betyder det ej att din "kompis" tycker samma ! Asså seriöst? du är bara pinsamt & omoget så som du håller på & har hållt på .. vad fan är det egentligen? väx upp & vad är ditt problem med mej egentligen? svartsjuka är det ända för det hör man ju på dej? vad har du som jag ej har? ..

- Jag har en pappa.. som du ej har, för han vill ej ha dej!
- Jag har en familj som bryr sej om mej & det har ej du iaf!
- Jag har pengar .. ngt som du éj verkar ha !
- Jag har föräldrar som kan uppfostra mej .. som ej du har ! De är drf som du börjar röka när du är 18år & frågar folk om du skall välja en kille .. omfg!
- Jag har intressen .. som du ej har efetrsom du lägger så mkt tid på att snacka skit om mej !
- Jag har växt upp för skiter i allt som har med dej & göra .. ngt du ej gör för du kmr aldrig växa upp!
- Jag är mej själv för jag är 18år shiiet! .. du leker andra & vet inget om livet !
- Du säger jag är ful .. för att du själv är fulare & ingen kille vill ha dej! & du vet att jag är MKT snyggare än dej!!

Kan säga sååå mkt mer om dej som stämmer! Pallar fan ej ditt liv! GLÖM MEJ ! & sluta snacka en massa.. skaffa dej ett liv ist, det är över okej? väx upp för helvete, du är 18år & beter dej som en 15åring :s Fatta hur folk skrattar åt dej som du beter dej!
Jaja.. tänker ej lägga ner mer tid på dej nu mer.. sista gången jag nämner ngt om dej elr lägger nån energi på en sån tnt som dej! Du är för helvete bara patetisk.. konstigt att du ej har ngr kompisar nästan! :s Ingen vill ha en sån "kompis" som dej!
Lägg ner bruden.. du är ju för helvete pinsam!
vet att ditt liv ej är lätt, men det ska fan ej gå ut över andra, lär dej de ! ;)

HAHAHA. PUSSPUSS ! (mes)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0