* Är du alltid dej själv?

Vissa klagar på att de ej kan vara sej själva medans andra har självförtroendet & kan säga högt och tydligt: jag kan vara mej själv! Men är det verkligen så? Finns det verkligen någon där ute i världen som kan vara sej själv? Jag tvivlar faktiskt på det. Utan att tänka på det, så ändrar man faktiskt personligheter beroende på vilka personer man träffar. Men det kan ju också vara så att en människa består av massa olika personligheter. Som alla vill ut & prövas. Om det finns någon där ute som verkligen ALLTID är på ett visst sätt utan att behöva ändra sej själv, så är jag grymt beundransvärd & imponerad av denna personen. Jag själv har alltid trott och tyckt att jag kan vara mej själv. Visst det kan vara så. Oftast. Men jag kan också erkänna att jag ändrar min attityd med vissa olika personer. & därför kan jag ej säga att jag alltid är mej själv. Det är segt att behöva erkänna detta, men så är det faktiskt. && jag tror att de flesta är som mej? Eller jag tror nt. Jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0