* Bra samt dåligt!

Har ej så mkt saker att skriva om just nu känner jag så kom på en rätt bra idé :) ♥ Rätt så rolig ;) tänkte att slumpmessigt ta ngra vänner & skriva bra samt dåliga saker om dem.. enligt mej! :) Ifall jag har med ditt namn & du ej vill vara med är de bara t att säga t så tar jag bort dej såklart :) ♥ Menmen .. de är slumpmessiga nu så ni vet de.. börjar med ngra st. iaf . ♥ ♥
& ni vet att jag älskar er fast ni har dåliga sidor ! För ni är ändå mina vänner ! ♥ ♥

Fiddelie Herr .. 
Bra: Finns där för en alltid!
Dåligt: vet ej änu .

Victor Danielsson ..
Bra: Söt !
Dåligt: typ lite blyg irl ?

Adam skoog ..
Bra: Skit bra kille !
Dåligt: du är ej som man vill.. alltid!

Robbin ..
Bra: lyssnar när man pratar med han.
Dåligt: säger saker & håller ej de ibland.

Johanna Norberg ..
Bra: Trög ! :D
Dåligt: vet ej än ..

Frida Borg ..
Bra: Lugn & ej jobbig .
Dåligt: Snackat skit om mej !

Franz ..
Bra:man har alltid roligt med dej !
Dåligt: Du kan fråga lite mer om att hitta på ngt ;)

Patrik Wilsson ..
Bra: ej som alla andra!
Dåligt: Lovar för mkt & ej håller de !

Matte bääbiiz ..
Bra: typ allt .
Dåligt: dricker för mkt elr vad vet ja ;) vet inget dåligt !

Emelie Delin ..
Bra: allt !
Dåligt: inget !

Jocke Mellberg ..
Bra: alltid rolig att snacka med .
Dåligt: Lite annorlunda med vissa saker! kan säga saker man ej vill veta.

Jocke J. (Klippan) ..
Bra: Söt, snälla . Känner ej dej så bra än..
Dåligt: Retas för mkt ibland kanske ?

Alexander byrlén ..
Bra: söt, snäll , ej som alla andra .
Dåligt: bestämmer massa men  håller nt alltid de!

Linnea kindberg ..
Bra: Ha roligt med dej !
Dåligt: Håller ej de du lovar alltid! Hör aldrig av dej ;s

Dompan ..
Bra: rolig att hitta på saker med.
Dåligt: PLAYER & LJUGER MKT :o


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe

2010-06-14 @ 17:42:14
Postat av: Anonym

2010-06-14 @ 17:42:18
Postat av: johanna

haha nu snackar du om fel person ;) <3

2010-06-14 @ 18:55:35
Postat av: Chris jeppsson

skriv ngt om mig då?, vill veta vad du tkr om mig ;)

2010-06-15 @ 00:55:22
Postat av: Anonym

hihi

2010-06-15 @ 00:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0