* Dissen idag!


R'licious vet ej vad hon skall ha på sej imorgon ;( kan det bli värre
elr? funderar på att han vita kläningen först när vi skall t Mölle, för att
mamma ville de, sedan slänga på sej lite varmare kläder eftersom de
blir nog fest efter det! & kanske ej ska frysa elr vad fan vet jag :o
Får snart ångest.. vet aldrig vad jag skall ha på mej ;( vrf skall de
alltid vara så svårt att välja vad man skall ha sej när man har hela
gardroben full med kläder & vill ha änu mer fast det ej får plats mer.
Var typ 1 år sedan som jag fick en ny, större gardrob.. hjälpte det ?
- ne, ist köper man MER kläder! fast nu behöver jag faktist mer
sommarkläder :$ ♥ aja. får väll hitta ngt under hela natten då ;) haha
för då borde jag hitta ngt iaf.. elr?
Får ta ut ALLA KLÄDER, men tror ej att det hjälper :o men ändå! ♥ vi
får se hur det blir imorgon då.. orkar ej tänka på det mer .. /: ♥


Kommentarer
Postat av: tobbs

fin blogg! följa varandra via bloglovin? :)

2010-06-24 @ 22:23:57
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0