* Fiddelie ♥ .


Här kmr lite t dej Fiddelie & tack för att du är den du är! ♥ ♥
Du betyder! ♥


Första gången jag träffade tänkte jag ej så mkt om dej! Det var mest
din mamma som pratade med mej på bröllopet eftersom att Fredde
berättade om min bebiz! Din mamma berätta en massa om dej, din
familj, erat liv osv. Sedan tänkte jag ej så mkt mer på de. Senare
nästan 1 år sedan blev vi vänner på fb, kmr ej ihåg hur vi hittade
varandra.. men vi gjorde det iaf! Tur va väll de? ♥ För annars hade
jag ej känt dej ida! Jag är glad att jag var med på bröllopet sedan
att ni kom dit med! För annars hade jag ej kännt denna fett bra
kompisen Fiddelie ! ♥ Du är ej som alla andra tjejer! Utan du är dej
sj. vi har många likheteR! som att vi är lika? haha.. enligt vissa iaf,
fast vissa saker kan vi sj.a hålla med är lika på oss :) ♥ elrhur?
Vi tycker om samma saker & vi är helt enkelt perfekta tsm! Det kan
ej bli bättre vänskap mellan nån som de redan är med oss! ♥ För du
är verkligen en sådan vän som finns för en, som man kan prata med
om exat allt ifall man behöver de, man har kul med dej, man vågar
göra saker med dej, snäll, ej blyg osv osv. ♥ Finns bara bra sidor med
dej! okej, ärligt har alla dåliga sidor.. men jag vet ej vilka som är
dina än .. & jag kanske vet de längre fram! Men du kommer alltid t
att vara den Fiddelie som jag lärde känna för mer än ett år sedan ! ♥
Du är en person man vill dela sina minnen med ! En person / vän som
man skall ta vara på & ej ta för givet! för du förtjänar med de bästa!
abra för att du är den du är ♥ Jag hoppas iaf att vi kommer att va
vänner läääänge, &  att vi kmr ha lika kul som i helgen & mer ! För
de är så äkta vänskap är ♥ 

- Du är så snäll och rar
- Du är den bästa vän jag har
- Min bästa vän kommer du förbli
- För ingen har så kul som vi
- Vi hittar alltid på en massa tramsOch om vi bråkar blir vi alltid sams (?) Du är den
  bästa vän jag har


Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar vara en lika bra kompis som henne :)

2010-06-13 @ 16:58:05
Postat av: Anonym

Hej!!

fin blogg är kille vart bor du kan man chatta men dig har du man??

ha det bra svara gärna!!

2010-06-13 @ 18:28:55
Postat av: christian

Glömmde skriva adress så att di kan skriva tillbacks ha det bra:)

2010-06-13 @ 18:32:24
Postat av: Fiddelie*

Åååh lilla gumman jag blir tårödg när jag läser det (aa' jag tror det kommer till att bli jätte bra mellan oss <3 finns ingen vän som du! som sagt vi har inte träffat varandra mkt men så kul som vi hade i helgen på en gång har inte vanliga människor, vi hade det för att vi är så lika me måånga saker& jag hoppas oxå verkligen att våran vänkap kommer räcka låååångt fram i tiden <3<3

2010-06-13 @ 23:14:57
Postat av: rebecka

aeew gumman <3 <3

2010-06-13 @ 23:30:05
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0