* Hår hår hår hår .. (♥)


Tänk att jag kan bestämma mej ;'o men iaf.. ska ha mitt hår så iaf!
Men ej rött & svart under utan brunt.. men ska ha lika lite blondt över
för jag ska iaf ej gå & bli blondin! NEVER! :)
Men visst är det fint ! ;D ♥ Kmr bli skit bra men vad fan skall jag göra
med löshår osv? För jag pallar ej lägga ner mer pengar på det när jag
ändå själv har så långt hår :o Men får se hur det blir med det ! Men
skiter antagligen i löshåret :) kännns onödigt eftersom mitt hår växer
som fan nu & har blivit skit långt ;'o ♥ + ej sletet elr ngt ;) För HATAR
folk som har långt eget hår & ser ut som fan, plastigt & falskt & sletet
ut .. fullt som fan iaf! Klipp de ist, för det slits mer & mer bara t slut
får man klippa av allt hår för att få det osletet igen :s & hur snyggt
är nu det? hahaha.. jaja :) ♥

Mitt hår = stort problem att det är svart! kan ej färga det då, vill nt
använda avfärgning &  sånt skit ihlr (aa' ♥

Kommentarer
Postat av: anja

du är redan blondin ;)

2010-06-29 @ 16:04:31
Postat av: emma persson

varför har du ikke det som på bilden ? :) rött och svart:p

2010-06-29 @ 17:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0