* Hot and not!


Rebecka goes brun nu när de är sommar! That's hot hot hot !
Äntligen har vädret kommit.. sommaren är verkligen här NU!
Helgerna, finns ALLTID ngt att göra nu när de är lov !
Morgonen.. man kan sova hur lääääänge man vill.. S-K-Ö-N-T!
Glass.. så sommar ! så gott :$ men de är tjockis mat ;)
Att Jocke Jörlenmark tycker att jag är bäst ! ;)
Får pengar den 20 såklart ! ;)
Inget sommarjobb! :D

Solbränna.. nt kul så det är bara t att använda solkräm!
Min bebiz blir så svettig efter hon blivit riden för rida lugnare :)
Känns som jag har fått tbxm in hoppskräck bara för jag ej
         hoppat på länge! :o men vi får se senare hur det går med
         hoppningen.
Falska människor som ljuger om små saker! HATAR DE!
Träffa sina x på bussen när man såklart ej gjort v sej ;s p-i-n-s-a-m-t!
Min uppdatering på bloggen. Gör en massa nu så har ej lika mkt tid, sry!
Klippa gräset .. jobbigt har fått blåsor på fingrarna :'(


Kommentarer
Postat av: joackim

du och ditt tjockis :p haha.

2010-06-17 @ 19:12:29
Postat av: robin

sp söt du är :D haha

2010-06-17 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0