* Kl. är 01.13

Snart ska man typ upp igen ;o elr ja.. de känns som de iaf :o Man skall ju t stallet imorron bitti med :p ♥ . Men jag klagar ej ! :D så mysigt att rida ut med min bebiz om dagarna nu när det börjat att bli fint väder! ♥ Hon är så duktig med! Har ibland gummiband eftersom att jag stukade mina fingrar & kan ibland få lite ont ;o ♥ Sjukt kontigt jag vet men ändå .. Sen idag, elr vad man skall kalla de. För kl. är över 00.00 & då blir de en ny dag så ida blir de Först stallet sen hem & göra v sej, sedan drar man t Klippan ! ♥
Sen sover jag hos Fiddelie .. vet ej t vilken dag än, så antalgigen blir de ingen blogg då :/ sry! ♥ Men jag tycker jag är duktig som skriver så mkt som jag gör nu :D mwhihi! ♥ ♥


Stallet !
Bada !
Raka mej !
Fixa ögonbrynen !
Pack !
Andra saker som måste göras !


Kommentarer
Postat av: adam k.

sötnos <3

2010-06-15 @ 01:24:48
Postat av: Anonym

;)

2010-06-15 @ 16:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0