* Min dag ida! ♥

Först började min dag med att jag gick upp kl. 8 & trodde att jag hade försovit mej :s hahaha. men skulle ej ta min buss förens halv 10 :o hade fett lång tid på att göra v mej.. ändå kmr jag sent iväg, så pappa körde iaf mej t busshållsplatsen. ♥ sedan blir de t skolan & se på avsluningen i aulan sedan bara typ säga hejdå i klassrummet :) ♥ sedan käka hamburgar! fett gott var de såklart ;p mwhihi ♥ ! efter skolan blir de t stallet.. efter de drar man tbx t hbg && träffar sebbe där :) sedan blir de hbg/kågröd hela kvällen :) ♥ Sedan kom jag hem vid 11 typ ;o käka & sånt sedan data, blogg osv. sen har de väll ej hänt så mkt mer ida :) ♥

Imorron blir de först se på min lillebrors avslutningen i 9an.. sedan ner t hbg vid 1, halv 2 & se när emelie tar studenten :) ♥ På kvlen kmr Fiddelie & då drar vi & ngra till t Sundspärlan && har kul ;) haha  ! ♥ fottas ska de med som fan ! :D ♥
Sedan händer de nog ej så mkt mer den dagen! :p ska iaf träffa massa kompisar imorron ! ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: bea

trevlig dag :)

2010-06-11 @ 00:21:59
Postat av: dennis

vem är sebbe? ;)

2010-06-11 @ 00:22:33
Postat av: åsa

alltid lika funny :D kram

2010-06-11 @ 17:00:04
Postat av: Anonym

2010-06-11 @ 17:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0