* Ny blogg!


Hej sötnosar ! ♥
Som ja länge har velat är att byta blogg! Äntligen har jag gjort den & hade tänkt att börja om på NYTT! Kände att jag behövde förnya bloggen lite osv. ej ha kvar allt gammalt skit osv (: Hoppas att ni gillar min ide! ♥ Fast har en massa med koder att fixa innan denna bloggen ska bli fin ! :) men sånt är livet ;p så nu har jag iaf att göra :D Har flyttat till denna bloggen från; www.r3bekha.blogg.se

Vet änu ej när jag skall börja blogga i denna bloggen, de är beroende på hur de går med bloggen! :) ♥ Måste fixa en hel del saker innan jag kan avända den! (: sedan är har jag ej länkat denna bloggen, så ingen lär hitta den! :) ♥ Om ni ej är smarta && letar på :p mwhihi ! ♥ Men de var allt för mej på denna bloggen än så länge !
puuuuss! ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

är de jobbigt med koderna gumman? :) hehe<33

2010-06-09 @ 14:59:37
Postat av: kimmie

söt du är :$ <3 puss

2010-06-09 @ 15:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0